Uczymy, jak się uczyć

Jak lepiej organizować pracę umysłową, szukać motywacji do nauki i radzić sobie ze stresem?

W trakcie 24 godzinnych kursów certyfikowani trenerzy uczą jak się uczyć. Zamojska Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się od 12 lat pomaga dzieciom, młodzieży, osobom dorosłym w poznaniu i codziennym stosowaniu technik uczenia się oraz rozwijaniu umiejętności efektywnego czytania.

Uczestnicy kursów poznają zestawy ćwiczeń rozwijających pamięć i koncentrację uwagi. Trener uczy i wielokrotnie powtarza z uczestnikiem kursu jak organizować pracę umysłową, radzić sobie ze stresem i szukać motywacji do nauki. W trakcie kursu, jego uczestnik poznaje własny styl uczenia się. Celem kursu jest również: podwyższenie stopnia zrozumienia czytanego tekstu, wyposażenie uczestników w narzędzia do prawidłowej, szybkiej i bezstresowej pracy z dużą ilością informacji. Zajęcia dopasowane są do wieku uczestników.

KORZYŚCI:

Najbliższe kursy:

1. Kurs weekendowy dla młodzieży i dorosłych (4 soboty po 6 godz. zajęć)

2. Kurs 6-tygodniowy dla młodzieży i dorosłych

3. Kurs „Czytam szybko” dla dzieci 8-12 lat (zajęcia 2 x w tygodniu po 2 godz.)

4. Kurs „Jak pomóc mojemu dziecku w nauce” (zajęcia w 4 soboty)

5. Kurs dla seniorów: „Techniki pamięciowe i podstawy efektywnego czytania”

Zajęcia prowadzą trenerzy z licencją Tubaja. Więcej informacji: www.szybkieczytanie.pl
Warunki: grupy do 12 osób, 24 godziny zegarowe zajęć, skrypty w cenie. Zapisy do tej tury kursów trwają do końca października. Zajęcia będą odbywać się w poniedziałki, środy (po południu) i soboty (do południa) w Zespole Szkół Społecznych w Zamościu.

Kontakt i zapisy: tel. 698 639 613 lub tel. 609 709 442
Wyślij e-mail z pytaniem o wolne miejsca: sscitus@zam.pl

W ciągu 12 lat, w Zamościu, takie kursy ukończyło kilkaset osób w różnym wieku (od 10 do 60 lat). Wielu z nich to uczniowie, maturzyści i studenci, którzy bez problemu zdali najważniejsze egzaminy. Szkoła „uczyła, jak się uczyć” również pracowników np. TP S.A. i nauczycieli języków obcych. Uczestnikami zajęć były też np. osoby dyslektyczne, które odzyskały wiarę w swoje umiejętności.